Järjestimme yhdessä Seuren kanssa fasilitointivalmennuksen. Valmennuksen tavoitteena oli asiakasvastaavien ja myyntipäälliköiden fasilitointiosaamisen vahvistaminen. Tutustu valmennuksen kulkuun blogissa.
Yhteistyön sisältö
- Yhteinen suunnittelu
- Ennakkotehtävä valmennustapaamista varten
- Kaksi valmennustapaamista etäyhteydellä
- Käytännön kokeilu valmennustapaamisten välissä
- Materiaalien koostaminen oppaaksi osallistujille
Valmennustapaamisten sisältö
- Tilaisuuden tavoite- ja osallistujalähtöinen suunnittelu
- Fasilitoijan rooli
- Fasilitoinnin menetelmät ja hyvät käytännöt
- Prosessin- ja ajanhallinta
Palaute yhteistyöstä
Osallistujien palautteet:
- Valmennus vastasi asetettuun tavoitteeseen: vastausten keskiarvo 4,7/5
- Pystyn hyödyntämään valmennuksessa oppimaani käytännössä: vastausten keskiarvo: 4,9/5
”Valmennusta suunnitellessa toivoimme, että pääsisimme kokeilemaan opittuja menetelmiä myös käytännössä – ja se toive toteutui! Kokeiluihin on jäänyt into päälle myös valmennusjakson jälkeen, ja olemme jo yhteisesti sopineet jakavamme kokemuksia omista fasilitointikokeiluistamme myös tulevaisuudessa. Lisäksi valmennus toi enemmän luottamusta omaan fasilitointiosaamiseen – ei se olekaan niin vaikeaa kuin olimme ehkä aiemmin ajatelleet.” -Ella Kyllönen, asiakkuuspäällikkö