Fasilitointivalmennus

Järjestimme yhdessä Seuren kanssa fasilitointivalmennuksen. Valmennuksen tavoitteena oli asiakasvastaavien ja myyntipäälliköiden fasilitointiosaamisen vahvistaminen. Tutustu valmennuksen kulkuun blogissa.

Yhteistyön sisältö

  • Yhteinen suunnittelu
  • Ennakkotehtävä valmennustapaamista varten
  • Kaksi valmennustapaamista etäyhteydellä
  • Käytännön kokeilu valmennustapaamisten välissä
  • Materiaalien koostaminen oppaaksi osallistujille

Valmennustapaamisten sisältö

  • Tilaisuuden tavoite- ja osallistujalähtöinen suunnittelu
  • Fasilitoijan rooli
  • Fasilitoinnin menetelmät ja hyvät käytännöt
  • Prosessin- ja ajanhallinta

Palaute yhteistyöstä

Osallistujien palautteet:

  • Valmennus vastasi asetettuun tavoitteeseen: vastausten keskiarvo 4,7/5
  • Pystyn hyödyntämään valmennuksessa oppimaani käytännössä: vastausten keskiarvo: 4,9/5

”Valmennusta suunnitellessa toivoimme, että pääsisimme kokeilemaan opittuja menetelmiä myös käytännössä – ja se toive toteutui! Kokeiluihin on jäänyt into päälle myös valmennusjakson jälkeen, ja olemme jo yhteisesti sopineet jakavamme kokemuksia omista fasilitointikokeiluistamme myös tulevaisuudessa. Lisäksi valmennus toi enemmän luottamusta omaan fasilitointiosaamiseen – ei se olekaan niin vaikeaa kuin olimme ehkä aiemmin ajatelleet.” -Ella Kyllönen, asiakkuuspäällikkö

Taidot

Lähetetty

30.10.2020